SEO w budowie stron www

Skuteczna reklama w serwisach internetowych

Większe zyski dzięki zapachom

Jeśli masz sklep i chcesz w znacznym stopniu podnieść sprzedaż, to w takiej okoliczności warto zastosować marketing zapachowy. Jest to specjalna gałąź marketingu, której zadaniem jest wytworzenie w kliencie potrzebę zakupu konkretnych towarów lub konkretnego produktu. Dzięki zapachom można sterować ludzkim działaniem i skłaniać ludzi do dokonywania konkretnych decyzji zakupowych.

Zakupowe wybory w bardzo wielu przypadkach są nieuświadomione. Kupujemy coś, mimo że wcale tego nie potrzebujemy bub potrzeba jest znikoma. Ma to psychologiczne zastosowanie również w reklamie. Reklama, który używa zapachy, jest w stanie w ogromnym stopniu poprawić obroty w konkretnym sklepie. Aromatyzacja pomieszczeń na konkretne zapachy może w znacznym stopniu wzmagać sprzedaż i w tym przypadku sprzedaż może być poprawiona dosłownie o kilkanaście procent wyłącznie i jedynie dlatego, że zastosowano dany zapach.

Znakomita większość ludzi wręcz nie zdaje sobie sprawy, jak ważne jest to, w jakich sklepach ładnie pachniało i dodatkowo, że wykorzystano dokładnie określone zapachy. Jedynie poszczególne mieszanki zapachowe są w stanie przynieść dokładnie określone efekty i to takie, które przełożą się w późniejszym czasie na bardzo dobre rezultaty w sprzedaży. Aromamarketing, bo tak nazywa się to działanie, jest w stanie przynieść nam ogromne zyski i to niewielkim nakładem kosztów. Często klienci, którzy są w naszym sklepie, mogą zostawić nawet kilkanaście procent dodatkowo pieniędzy, z samego wyłącznie faktu, że użyty był w sklepie odpowiednich zapach, który skłonił ich do zakupów. To z kolei bardzo dobra wiadomość.

Dodatkowe informacje: marketing zapachowy.